Opererad igen..

Så har dom då varit inne och rotat i mitt knä igen. Om det var sista gången låter jag vara osagt. För enligt han som opererade mig så finns risken att detta inte hjälper, och då måste dom göra en lika stor operation som förra gången. Jag säger då det. Mitt knä ser fan ut som en schwizerost snart!
Fick en ganska rolig reaktion från kirurgen innan operationen. Han blev alldeles till sig när han läste min journal. "Det är ju du", utbrast han. Jag är en av de första som de har gjort den avancerade broskoperationen på. Dessutom använder dom mig som exempel för att studera och lära ut till andra. Så han var glad att få äran att sticka kniven i mg.
Fick med mig ett par kryckor hem också. Får inte stödja fullt ut på benet. Plus att jag fått roliga värktabletter som jag blir flummig av. Så det e la bara att inta soffläge..

Asen här hemma (katterna) röjer som bara den. Jösses vad dom leker. Är skitkul att kolla på dom. Nyss hängde dom i klösbrädan med bratzöron (öronen slickade bakåt) och slog frenetiskt på varandra.

Nu börjar jag bli rejält snurrig av mina piller så det blir inge mer skrivande..

Vill bara tillägga att jag och min älskade fru har varit sambos i exakt ett år idag. Mycket har vi hunnit med och min kärlek till denna underbara människa går inte att beskriva!

N ska jag kolla lite närmare på de rosa elefanterna i taket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0