Mycket på schemat

Har pratat med ortopeden igen. Blir sjukskriven 3 veckor till iaf. Och så har jag fått mer broskskador i knät. Risken finns att jag behöver göra en stor operation igen. Det tråkiga är att det kanske inte hade behövt att bli så. Läkarna har hela tiden sagt att jag inte behövt vara orolig för att jag har haft ont. Men nu visar det sig att ett ben i knät skavt på mitt underben och förstört brosket. Finemang då..

Idag var vi och hämtade Emelie på dagis. Började med att torka snor från hennes näsa. Lillskiten, alltid snorig. Men vi ska kolla upp hennes allergi. Måste vara det som spökar.
Emelie åkte in i duschen när vi kom hem. Hennes hår såg inte direkt fräscht ut, och hon hade svettats massor på dagis. Var lite protester när håret skulle tvättas, men sen var det bra igen.
Vi har ätit en av Emelies favoriträtter idag. Fiskbullar! Och imorgon får hon en annan. Jelena ska iväg på "mammaträff" och tar Emelie med sig. Dom ska ha picknick på Djäkneberget. Gumman tar med sig pannkakor, frukt och lite bullar. Så Emelie blir nog nöjd. Jag drar iväg till gymet. Får inte träna benet, men överkroppen kan man ju underhålla iaf.

På lördag kommer Danne och Anna över på kvällen. Vi ska käka tacos och spela lite spel. Innan dom kommer så ska jag iväg och träna igen, sen får vi se till att vara ute så mycket som möjligt. Ska ju vara kalasväder hela helgen! Me like!! Visst, man svettas en del, men det finns ju goda drycker att återställa vätskebalansen med =)

Söndagen vet jag inte riktigt hur den ser ut. Den lär förmodligen tillbringas utomhus, men den är väldigt öppen.

It's not easy to juggle a pregnant wife and a troubled child, but somehow I managed to fit in eight hours of TV a day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0