Stor dag på lördag!

Japp! Den 13:e mars är en stor dag! Både min mamma och svägerska fyller år. Morsan firade vi när dom besökte oss senast. Men nu ska Johanna firas. Platsen för detta evenemang är i blåsta Bålsta. Hela familjen Mupp kommer delta, så bilen kommer var full till sista kvardratmillimeter! Jag kommer dock ha gott om plats, jag kör ju =)

Idag var vi och hämtade Emelie på dagis efter att jag slutat jobbet. Så nu är det bara en shitkid som saknas, och han kommer imorgon.
Slängde ihop en riktig gourmétmiddag när vi kom hem! Fiskbullar med pasta. Emelie blev ju glad iaf.. Hon har sina två favoriter (fiskbullar och pannkakor). Att pannkakor är en favorit är väl föga förvånande. Men fiskbullar är ju lite mer otippat!

Snart nalkas det långledigt för mig igen. Är ledig från onsdagen före påsk och 11 dagar fram. Ska bli riktigt skönt. Vi styr kosan mot västkusten för att fira påsk. Och eftersom jag inte ska jobba efter helgen så har vi inte bestämt när vi ska åka hem, utan det blir när det blir. Gött att få lite härlig västkustsluft igen. Ren och härlig. Ska nog ta och fiska lite också. Om vädret tillåter dvs. Och om isen har försvunnit. Den tiden är det perfekt att fiska havsöring. Hoppas jag får några, så morsan kan laga till dom som bara hon kan. Jösses va gott det är!
Men som sagt, lär ju först dra upp någon..

Nu får det räcka. Tänkte blogga lite oftare än innan, men inläggen kommer inte bli lika långa.

If Harry Potter's so magical, why cant he cure his own eyesight and get laid. A teenage lad shouldnt need a broomstick to cling onto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0