Räserbajs

Nej jag syftar inte på gruppen som gjorde "När Kristoffer spelar flipperspel". Syftar mer på mig själv. Det hela startade på måndag morgon. Kände mig lite konstig när jag vaknade. Var väldigt törstig samtidigt som jag mådde lite halvilla. Tänkte inte så mycket på det. För klockan var 05:15 och jag är inte människa vid den tiden!
Hann jobba i ungefär en timme innan jag märkte att jag inte mådde så bra. Det var bara att springa in på toa. Använde både toa och handfat samtidigt för att inte gå in allt för noga på detaljer. Så ja, jag fick den! I år igen.. Den härliga vinterkräksjukan! Lyckas aldrig undvika den.. Å andra sidan så är det inte mycket jag lyckas undvika när det gäller sjukdomar. Mitt immunförsvar existerar inte!

Men nu börjar det bli bättre. Fick behålla middagen idag. Innan har det varit skytteltrafik till toan. Har räckt med att jag har tänkt på mat så har det varit dags för ett besök.
Men nu är det bara att hålla tummarna att det är över. <det enda som är lite drygt är att magen värker en hel del. Får se hur det blir med jobb imorgon. Vill gärna vara helt säker på att det är borta. Sen ska ju värken från magen bort med.

Har varit lite jobbigt att inte få pussas med mitt kärleksmums på ett par dagar. Men jag kan ju förstå att hon inte riktigt tyckt att det känts ok. =)

Hoppas ni har mått bättre! Tjing tjing!

The path of least resistance is the path of the loser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0