Förlovad!

Ja så ligger det till!
Vi hade planerat det som så att vi skulle förlova oss på fredag eftermiddag. Jag hade fixat så att jag kunde sluta tidigare och allt. Men vi hade lite svårt att hålla oss. Så när jag kom hem på torsdag kväll och klockan hade blivit kvart över tolv på natten, så förlovade vi oss.

Men jag slutade ändå tidigare på fredagen. Blev lite mat och dryck hos Danne ute på Tidö. Var mycket trevligt. Senare på natten kom Anna också dit, något överförfriskad...
Hon sa mycket roliga saker. Bland annat så tyckte hon att bebisen som jag och gumman väntar antingen ska heta Alfons eller Elvira. Dessutom så skulle hon köpa en förlovningspresent till mig från Frankrike. Vodka skulle det bli. Men jag fick inte dricka den förrän bebisen kommit ut. För Jelena skulle också få dricka av vodkan. Hahaha, hon hade många idéer!

Idag hände det inte så mycket alls. Vi spelade lite spel och snackade. Sen gick jag och Jelena ut med Danza. Vi gick ner till vattnet för att kolla om det fanns något bra ställe för henne att bada på. Men det var lite svårt, för det fanns bara en lång brygga med båtar runt om. Men sen fick Danza syn på en and, och så var det problemet löst. Hon hoppade efter och i vattnet. Sen lyssnade hon ännu mindre än i vanliga fall. Gick inte att få kontakt med henne alls. Hon simmade efter den där jävla anden hur länge som helst. Men hon fick aldrig in sin lilla hjärna att det inte finns en chans att simma ikapp en and.. Slutade med att Jelena fick plumsa längs vassen för att få tag i henne. Säger då det..

Nu är min älskling i metropolen Bålsta. Hon jobbar hela dagen imorgon, och det gick inga tåg så tidigt på morgonen. Så hon åkte ikväll. Hon sover hos sin systers kompis. Blir bara jag och Danza hemma ikväll och imorgon.

Hoppas ni alla mår lika bra som jag!

There is only one happiness in life: to love and be loved


Kommentarer
Postat av: gibben

Hoppsan! Stort grattis!! :)

2009-07-15 @ 21:42:34
URL: http://www.gibben.se
Postat av: Monza

Tack sp mycket :)

2009-07-16 @ 22:09:51
Postat av: tove

grattis grattis ! :D

2009-07-16 @ 22:23:12
URL: http://blondietwins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! :D

2009-07-16 @ 22:38:10
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Monza

Tack så mycket! Vilka ni nu är..

2009-07-16 @ 23:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0