En dag kvar!

Äntligen! Nu är det nära.. Bara en dag kvar, sen är det semester! Har ju inte jobbat ihjäl mig i år direkt, med tanke på att jag varit sjukskriven mestadelen. Men det var psykiskt påfrestande att vara hemma. Sen all rehab och kryckor och skit. Ingen höjdare direkt. Har varit en tuff tid fram till semestern ändå..

Men nu är den här iaf. Får se hur den ska styras upp. Emelie hämtar jag imorgon efter jobbet. Walter kommer på lördag kväll. Sen är hela styrkan samlad. Bara att hoppas på bra väder så det blir mycket bad och sol!

Nästa söndag åker mina föräldrar, min bror och hans familj ner till Mallorca till min syster. Är så fruktansvärt jobbigt att vi inte kan åka ner. Var för längesen jag var där nere. Innan var jag där varje år. Kan inte minnas när jag var där senast faktiskt. Måste ha varit minst 5 år sen. Närmare 6 kanske..
Saknar min syster oerhört. Blir ju inte så ofta man kan träffas då man bor flera hundra mil ifrån varandra. Det vet jag.. Jobbigt jobbigt..

Gumman går runt och är som man ska när man är gravid. Yrsel, illamående och allt det här härliga :)  Men jag är stolt över henne! Hon vet ju vad som kan vänta.. Jag vägde närmare 5kg när jag föddes! Mycket att älska :)
Nej då, så blir det säkert inte nu.
Nu är Ärtan (som vi kallar bebisen) lite större än ett hallon. Och snart kan man se vilket kön det är. Det vill både jag och Jelena veta innan h*n föds. Förenklar så mycket. Man vill ju köpa lite kläder osv innan.

Nej, nu ska det käkas lite!
Ha det gött!

A good holiday is one spent among people whose notions of time are vaguer than yours


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0